چرا شما باید یک گوشه را از اسفنج خود ببرید؟
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

چرا شما باید یک گوشه را از اسفنج خود ببرید؟
این حقیقت icky است: بسیاری از ما (بخوانید: من) مقصر استفاده از اسفنج های آشپزخانه روی ظروف و سطوح خود برای مدت زمان طولانی تر از حد مجاز هستیم. باور نمی کنید؟ میکروب شناسان مسئول مطالعه اخیر در این زمینه در مجله Scientific Reports توصیه می کنند هر هفته اسفنج خود را تعویض کنید.
اگر امید دارید که با جوشاندن یا مایکروفر کشیدن اسفنج مورد علاقه خود آن را به اندازه کافی تمیز نگه دارید تا در چرخش منظم باقی بماند ، این کار را نکنید. طبق این مطالعه ، انجام این کار در ابتدا می تواند تقریباً 60 درصد از باکتری ها را کاهش دهد ، اما اسفنج را عقیم نمی کند. مشخص شد که حتی اسفنج هایی که به این روش تمیز می شوند به همان اندازه باکتری های پاک نشده دارای باکتری هستند.

اما ، سلام ، ما به آن پی برده ایم - اسفنج ها روی درختان رشد نمی کنند ، بچه ها. اگر نمی توانید هر هفته شروع به پرتاب کردن آن مکنده ها کنید ، اگر روزانه ظرف می شوید ، باید حداقل یک بار در ماه شلیک کنید.

حتی در این صورت ، شما لزوماً نباید اسفنج قابل اعتماد آشپزخانه خود را کاملا خاموش کنید. چرا به جای آن یک هک بازیافت هوشمندانه را امتحان نمی کنید؟

یک گوشه برش بزنید و شروع به هدف گیری مجدد اسفنج آشپزخانه خود کنید
در مورد کارهای بهداشتی ، باید آن اسفنج خسته را در چراگاه قرار دهید. اما وقتی به آن مرحله رسید - نقطه ای که واضح است که برای تمیز کردن پیشخوان ها و ظرف هایتان خیلی ناخوشایند است - یک گوشه را قطع کنید.


این گوشه برش خورده برای شناسایی آن اسفنج خاص به عنوان اسفنج مفید است. ناگفته نماند که شما باید اطمینان حاصل کنید که گوشه را به اندازه کافی بریده اید و در واقع متوجه خواهید شد که بریده شده است ، مبادا که این تلاش یک تمرین بی فایده باشد.

آن را با فاصله قابل احترامی از اسفنج های تازه تمیز و تمیز نگه دارید و هنگامی که نیاز به تمیز کردن چیزهای چرک مانند سطل زباله ، توالت یا حتی لاستیک خود دارید آن را بشکنید. در بعضی از زمان ها ، آن اسفنج کوچک سخت کوش بیرون می دهد و واقعاً آماده پرتاب شدن است. با این حال ، تا آن زمان ، می توانید راحت باشید و بدانید که کاملاً به معنای واقعی کلمه آن را فشار داده اید ، برای ارزش آن





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: